nedeľa 5. novembra 2017

Na potulky s Potulkami...

     Potulky jarou, letom, jeseňou, zimou a nocou, ktorých autorkou je Rotraut Susanne Bernerová, sú kolekciou piatich samostatných, rozprávkových knižiek, kde príbehy nie sú napísané, ale na základe obrázkov si ich malý čitateľ vytvára individuálne.

     Ako prvé sa dostali Šimonkovi do rúk "Potulky nocou"... rád ich prezerá, číta... "citam". Začala som pátrať po ostatných "Potulkách" a zistila som, že v auguste vydavateľstvo Zelený kocúr pripravuje dotlač tejto edície. Neváhala som, objednala a doma čakal úžasný darček pre Šimonka k meninám.

     Aby sme mohli spoločne so Šimonkom čítať a sledovať ako sa menia štyri ročné obdobia, ako sa, okrem iných súbežných dejov, stavia počas roka škôlka... bager - momentálne najzaujímavejší dopravný prostriedok... potrebovali Potulky obal na cestovanie.

     "Zašila" som sa v mojej zašivárni, začala som prehľadávať a inšpirovať sa z čoho a vlastne čo a akú formu bude výsledný produkt mať. Už som niekde spomínala, že mám zásobu všetkého možného aj nemožného materiálu... a ak náhodou nie, doplním...  Ako správna patchworkárka a k tomu babka 20 mesačného človiečika, mám doma aj poklady z rozprávkového sveta. Patria k nim aj "Veselé vláčiky z mestečka Chuggington" z animovanej rozprávky. Panel zo 100% bavlny od výrobcu GFC USA som kúpila v Zebrapatchwork a doplnila látkami z kolekcie Silent Night od Northcott, zakúpené v Modern Patchwork.

     ...aby sa Šimonkovi chodilo na potulky s Potulkami veselo, ušila som rozprávkový kufrík, plný obrázkových príbehov, na ktorom má svoje obľúbené "Veselé vláčiky - Chuggington"...




     
  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára