piatok 1. septembra 2017

I Love Home BOM "Blok 1"

     Domčúriky, tým neviem odolať, v aplikáciách sa vyžívam, nuž... neodolala som. BOM I Love Home od Jacquelynne Steves ma očaril. Tento projekt je naplánovaný na 5 mesiacov, takže budem popri ňom zvládať už rozbehnuté šitie a aj nové „potrebnosti“.  
      Povedala som si, že budem šiť z domácich zásob. Prišiel čas na kolekciu Honey Meadow od  výrobcu Lewis & Irene, ktorá čakala na svoju príležitosť cez dva a pol roka.  Pri rozpise spotreby na celý projekt som si uvedomila, že látky mi nebudú stačiť. Pôvodná kolekcia v Modernpatchwork už nie je dostupná a tak som doplnila látky o zopár kúskov z kolekcie  Flos Little Flowers a Make Another Wish od rovnakého výrobcu.
     Tu je môj, včera pred polnocou dokončený, augustový blok:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára