utorok 31. decembra 2013

Nostalgia pokračuje

      Stoličky, máme rôzne, máme ich viac, ba viac než dosť, ale po týchto som zatúžila, vyvolávajú vo mne spomienku na detstvo, rodičov, otca, ktorý nás toto leto opustil. Niekoľko rokov sa nepoužívali, boli zapadnuté prachom a haraburdím na chalupe. 
     Keď sa mi na jeseň dostala jedna z nich pod ruku, povedala som si že im dám druhú šancu. Manžel stoličky pekne obrúsil... nalakoval ... a ja som ich dnes odela do krásnej látky vo "vintage style". Ešte pribudne jedna, ktorá čaká na nalakovanie. Krásne doladia našu zašiváreň a hlavne... "nerozhegajú" sa stálou manipuláciou, ako tá síce "nová" čo sa rozpadla doslova podo mnou. 
     Ktovie čím to je, že staré veci vydržia roky používania, roky nešetrného zaobchádzania... možno to je kvalitou zhotovenia (stoličky sú staršie ako ja, aspoň tak mi to povedala mama) a možno je to tými spomienkami, ktoré v nás staré, nepoužívané veci prebudia a začneme sa k ním správať inak.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára